Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след бум на колекторите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем след бум на колекторите

    Колеги моля дайте съвет . Монтирах газова уредба и ми гръмнаха колекторите, по моя вина естествено, но нямах бензин и се опитах да запаля на газ, Колекторите отидоха и след малко ремонт се прибрах до софия, Проблема е че двигателя по пътя започна да се тресе, сякаш работи с цилиндър по малко, , друг проблем е че сега непали на бензин, рзглобих , , проблеми си е същия, ще сменя свещи и кабели сега дано да е пот тях тресенето но се питам какво може да е заминало за да непали. Знам че едната букса е за запалването но може ли да е от това че не са ми монтирали симулатора и ми показва че дюзите неработят когато съм на газ, иначе на газ пали
    Благодаря предварително на всички
    145.2000 ts

  • #2
    А клата каква е!?
    А моторакакъв е!?
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Огледа ли да няма някъде на друго място спукано което да не си видял, иначе освен дебитомер друго поне на мен на акъл не ми идва, но той по принцип би трябвало да е защитен с "кихалка".
      145 1.7 16V Boxer

      Comment


      • #4
        Със сигурност,след последвалата детонация е заминал дебитомера!
        Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
        Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

        Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
        Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

        Comment


        • #5
          Мамини, сладки алфисчета!
          А ако е 1.3 1.6 боксер, какво правиме!
          Търпение , бе!
          Нека човека сподели, каква му е алфата и с какъв мотор е!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Мамини, сладки алфисчета!
            А ако е 1.3 1.6 боксер, какво правиме!
            Търпение , бе!
            Нека човека сподели, каква му е алфата и с какъв мотор е!
            Дедо алфист и на мене ми е гърмял един два пъти като бях на метан, дИбитумера ми е здрав и си карам със здраве
            145 1.7 16V Boxer

            Comment


            • #7
              Добре, бе чадо!
              Ама питам ако нЕма дебитомер, защо си чоплиме...
              Иначе и аз съм гърмял, като македонски войвода много пъти!

              Едит: Ей! Стреснахме човека, бе!
              Я се укротете!
              Колега, не им обръщай внимание!
              Казвай, какъв е мотора!
              Last edited by mordohy; d.m.y г., 23:35.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                ре

                извинявам се колеги за късното включване, колата е 145. 1.4 2000 бензин, гледах за друго което да е замионало но освен колекторите друго нямаше, позакърпих ги дойкато купя други и на газ си пали и върви но на бензин неиска а работеше докато свърши бензина, чудя се дали не е натрупало грешки в компютъра и от там да неиска. мотора е туин спарк
                145.2000 ts

                Comment


                • #9
                  Това, че си ги позакърпил, колега, не означава, че са добре направени, да разбираме. Колата продължава да дърпа въздух и няма да спре да гърми. Туин спарковете са особено капризни към газта и това, че имаш симулатор и емулатор не ти дава гаранция, че няма да имаш подобни детонации. На тези мотори само газови инжекциони, за да нямаш главоболия. След като ти е гръмнал колектора, има вероятност и някое парче да ти е попаднало някъде вътре и за това да ти се губи някой цилиндър

                  ---------- Post added at 17:11 ---------- Previous post was at 17:09 ----------

                  Щом е свършил бензина и след това не е запалила, провери и бензиновата помпа, ако не сте я проверявали вече
                  Alfa Romeo 33 1.5 BOXER 4x4, Alfa Romeo 33 BOXER 1.7 16v, Alfa Romeo 155 1.7ts 8v, Alfa Romeo 166 2.0ts, Alfa Romeo 156 1.9jtd - EX
                  Alfa Romeo 146ti, Alfa Romeo 145 1.4ts

                  Comment


                  • #10
                    не съм я проверявал колега, закърпих я за дасе прибера до софия, тъй като бях далече и сега чакам доставка на колектори, . За парчето не бях се сетил , благодаряти , ще се отваря да видя има ли парче и дали е повредило нещо. За газов инжекцион искат доста пари и немисля че колата струва 2500 аз да дам 1500 за инжекцион, но пък а ако внимавам пове1е мисля че и с обикновенна става
                    Last edited by псстт; d.m.y г., 19:51.
                    145.2000 ts

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от псстт Покажи съобщение
                      не съм я проверявал колега, закърпих я за дасе прибера до софия, тъй като бях далече и сега чакам доставка на колектори, . За парчето не бях се сетил , благодаряти , ще се отваря да видя има ли парче и дали е повредило нещо. За газов инжекцион искат доста пари и немисля че колата струва 2500 аз да дам 1500 за инжекцион, но пък а ако внимавам пове1е мисля че и с обикновенна става
                      Ооо,става,става с 4 кихалчици-по 1 на всеки колектор и е чук! Но това е за друга тема и място!
                      Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
                      Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

                      Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
                      Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

                      Comment


                      • #12
                        има и на 4те колектора , но все пак замина
                        145.2000 ts

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от псстт Покажи съобщение
                          ...колата струва 2500 аз да дам 1500 за инжекцион, но пък а ако внимавам пове1е мисля че и с обикновенна става
                          По тая логика сигурно и цената за обслужване на ремъци, ролки и водна помпа няма да я дадеш, щото е почти половината цитирана цена на колата, както и пари за нови гуми примерно..? Пари за бензин явно също не са ти се давали, като чета какво е предизвикало това "гърмене"...
                          Не е това правилното отношение с пЕстенето по принцип ама всеки си избира къде да си хвърля (или да не си хвърля) парите... Успех с оправянето - според мен изчакай новия колектор и ако пак прави същото, търси вече други проблеми...

                          Comment


                          • #14
                            колега ще ги дадеш ако имаш . малцона са тези дето имат в момента, ако ти си един от тях , браво на теб, и е хубаво да помагаш и на другите 80 процента дето нямат а не само с нападки или съвети , благодаря ти
                            145.2000 ts

                            Comment


                            • #15
                              Целта на поста ми не е да се правя на интересен и да се заяждам и съжалявам ако съм те обидил с изказването си - просто има неща, от които не трябва да се пЕсти. Едва ли всеки е длъжен да кара кола, има доста алтернативи за придвижване ако не може да си позволи човек да поддържа кола така, че тя да е безопасна за него и другите участници в движението...
                              В случая исках да ти кажа, че точно на 16-волтов туйнспарк тия пари дето НЕ си ги дал за инжекцион, защото ти се е видяло скъпо, ще ти излязат през носа най-вероятно... Това не е опел или фолксваген да търпи на "побългаряване", нищо, че колата се продава за без пари

                              Comment

                              Working...
                              X